あまりよくないいちにちでしたね

BOND COFFEE is famous around the area.

Meals were delicious and coffee was also so.



I visited Art Labo Aichi, where was the cafe space during Aichi- triennale 2010.

At there I enjoyed short animation movies and pictures for free.

Some of them were my favorite type.



I also visited a space of art.

I can enjoy optical illusion with pics and illustrations or others.

Mixture with art and science made me fascinated and I enjoyed these exhibition as if I've been a child.




さて、金曜日に見かけたKarrimor のridge 30 という登山用のバッグを買いに名古屋まで行ったのですが、もうありませんでした。

中古なので、もう二度と同じシチュエーションに出くわすことはないでしょうね

かなり安かったし、残念だという気持が今も大きく心を占めています

このためだけに名古屋にいったようなものなので、たいそう落胆したわけです



帰りしな、デパ地下でお弁当を買って帰ろうとした際、迷っている間に気になったものをおばちゃんがさらって行きました

ここでも僕は落胆したわけです



僕は何かと優柔不断な人間です

自覚していながらなかなか買えられない悪習慣です

たいていいいことはないよね、迷ってる時間がながいのって

今回のことを反省材料とし、こういった後悔をしないように決断の速度を上げる練習をしていきたいと思います