MJ IS ALWAYS IN OUR MIND.

When you find a name "MJ", who do you recall?

Michael jackson? Michael jordan?

I known, in fact, they are one of the most prestigious men in the world.

But, don't forget that it is not always true all over the world.

In Japan, almost all people answer for this question "Oh, MJ means MIURA JUN, who is Japanese multi-talented artist! That's common sense."

If you wanna be a friend with guys in Japan, you should know this fact.

And I strongly recomend you to read his masterpiece.

Once you start to read that, you cannot help saying "I've finally met the person , who is the third MJ"

This time, I'll introduce the MJ's latest issue to you.



●さよなら私(みうらじゅん

まるで、サラピンのブリーフを連想させるかのようなホワイトカヴァ。
東京いったときに、妙に美しい装丁に目が留まって買いました。
サクサクッと読めました。
良かったか?と言われれば、まぁそこそこねって感じです。
その“ちょっと”な位が、キャパの小さい私にはちょうどよかったでした。
このたぐいの本は1冊で、2〜3響けば十分さ。
最近何か鬱屈とした気分でしたので、心に溜まった泥水をちょろちょろっと排水できた気分です。
じゅんの作品が気に入ったので、ほかにも彼の本を読んでみたいと思います。